onsdag 16. februar 2011

Sommerkjole, kanin og tørste tulipaner......


Jeg har sydd en singoallakjole som minner veldig om at det går mot lysere tider (hvis man ser bort ifra at det snør ute...)
Uansett, JEG syns dette er en SOMMERKJOLE :))
(som selvfølgelig også funker med ullundertøy under;)

Den er sydd av sydillas nydelige babycord (som akkurat nå er på tilbud!) og den er str 3 år


Lomme på ene siden med tre hjerteknapper
Liker du den, Magnhild? :)
Håper det!

Denne heklakaninen ble ferdig forrige helg. Mønster fra Annika Messings bok "Välkommen til Virkligheten"
Burde jeg gi de tulipanene mer vann?!


Bildene ble veldig mørke.... Hvor er SOLA?!

Takk for besøket!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Tina!

Ja, kjolen er helt super. Maja har brukt den både i bursdag og som prinsesse på karneval i barnehagen allerede. Hun elsker den. fyller opp lomma med masse ting og tang:)Når hun så den spurte hun: "Er den til meg?", og når jeg svarte ja, hoppet hun opp og ned og ropte "ja ja ja ja!" Falt i smak, med andre ord. Magnhild