onsdag 23. februar 2011

SMÅPLUKK


Vinterferieuke her hjemme betyr småprosjekter på syrommet. Jeg har jo vist frem kortholdere her inne tidligere, så hadde ikke tenkt å vise frem disse - MEN - jeg syns fargene er så herlige, og bildene ble så glade, så jeg viser de frem likevel :)





Vrangsydde - uten én synlig søm, med plass til opptil 8 kort


Pung og kortholder til ei hyggelig dame..


Jeg har "alltid" et håndarbeid i hendene... Nå for tiden hekler jeg kjøkkenkluter :)
Inspirasjonen til disse fant jeg hos by Veronica  Hun er en kreativ dame med en veldig fin blogg - verdt et besøk!


Veldig gode og fine på kjøkkenbenken!


Jeg har brukt Gjesdal Bomull Sport. De kan vaskes på 60 grader, tåler tørketrommel og blir bare bedre og bedre for hver vask....!

Flere som er like heldige som oss og har vinterferie?
I så fall; God Ferie!!






4 kommentarer:

Cornelia sa...

Kortholderne er vikrelig fine - herlige stoffkombinasjoner! Blir fristet til å skaffe meg en til... For et par år siden hadde jeg en runde med strikking av kjøkkenkluter i friske fager. Brukte en form for perlestrikk som gir god skrubbe-effekt. Gjorde suksess som julegaver i venninnegjengen!

ReVinyl sa...

Fine kortholdere i gladfarger!!

Heklakluter er så gode. Jeg er kjempefornøyde med de jeg har kjøpt av Veronica. Er sikker på at dine er minst like fine ;) Klæm

Kristin sa...

For noen farger på de kortholderne! Kjempefine!

Thea sa...

Å vilka fina och smarta korthållare!