lørdag 30. juni 2012

Babyteppe i Tyrkisk bambus

Når symaskina (overlocken) er på service,
blir det mer tid til andre ting - for eksempel
HEKLING

Jeg har heklet et babyteppe i bambus til en sommerbaby.
Mønsteret jeg har brukt er gratis,
og du finner det her


Syns det gjør seg godt i sofaen min også ;)



Sikk-sakk-mønster med heklekrok 4



Størrelsen på dette ble
60 x 70


I Tyrkia er garn HERLIG billig!!
Dette garnet, nako baby, er et mykt og godt bambus-garn.






Jeg har ikke vært så flink til å blogge de siste ukene,
men takk for at du likevel tar turen innom!

God helg!

#
#
#

5 kommentarer:

BirjitB sa...

For eit nydelig babyteppe!:)

Anonym sa...

Kjempefint teppe, Tina!

Klem fra Linda

grønn sa...

Å - det var kjempefint! Flotte, duse farger! Og bambusgarn er jo så herlig - så fint å få kjøpt det til en billig penge.
Jeg heklet samme teppe i alpakkaull til lillegutten min i vinter :-)

house of hopen sa...

Det var helt herlig Tina! Deilige farger du har valgt. Heldige er de som får en slik fin gave!!!

Klem fra Solveig

Linn Cicilie sa...

Fantastisk nydelig!! OGså så mykt og deilig det var. Heldige bebis, og heldige foreldre! <3