torsdag 20. juni 2013

Jeg lever - jeg har sydd!

Hei dere!
 
 
Her har det vært skikkelig sytørke... Ja, den varer fortsatt, men jeg har faktisk sydd kjoler! Vi har vært på ferie, og før ferien tok jeg turen opp på syrommet og trommet sammen tre kjoler. En til jenta mi, og en hver til de to søstrene som ferierte sammen med oss. De hadde nettopp blitt 5 og 8, så det passet bra!
 
 
 
Tripp, trapp, tresko!
 

 
¤
 
 
Som sagt, det har ikke blitt mye søm de siste månedene..
Men strikketøyet er alltid med!
 

 
Her, noen runder med pinnene i kveldssola på terrassen :))
 

 
Her er kjolen jeg strikker nå om dagen. Er den ikke fin?!
Den blir lett og luftig, i Pandora-garnet fra PT.
Gleder meg til den blir ferdig!!
 
¤
 
God helg!
 
¤
 


9 kommentarer:

ReVinyl sa...

Du er så flink Tina!
Bare slenge sammen et par tre kjoler liksom. Jeg må øve mer. Jeg vil også!

Nydelig, nydelig sommerkjole du strikker...

Trivelig å se et innlegg her.
Ha det fint!

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Sytørke eller ikke, det strikketøyet du holder i hendene krever nok mer enn bare litt tålmodighet, ser jeg for meg! Det blir kjempeflott! :)

Vilde K sa...

Kjempefin kjole, Tina! :)

Solveig Lövendahl sa...

Oj, den stickade klänningen ser ju helt fantastisk ut!

Anne Line sa...

Nydelige jentene, med kjempefine kjoler! :) Jeg har endelig begynt på pannebåndet ;) God sommer. :)

house of hopen sa...

Nydelige kjoler Tina! Moro å se deg i sving igjen...
Den du har på pinnene er også helt skjønn, skulle ønske jeg endelig kunne komme i gang igjen med litt sofa-strikke-arbeid... Først må jeg bare få malt littegrann! Klem fra Sol

Anonym sa...

Nei, ser man det! Så fine jenter:)
Kjolene har vært flittig brukt i sommer, gøy med noe som ingen har lik. klem

Anonym sa...

Do you mind if I quote a few of your blogposts as long as I provide credit and sources back to your blog: https://www.blogger.com/comment.g?postID=2723343557885733365&blogID=146971683486590133. I'm going to aslo make certain to give yyou
the apprpriate anchor text lijk using your blog title:
Blogger: TinaF - Legg inn en kommentar. Please make sure to let me
know if this iss acceptable with you. Thank you

Here is my site :: The Venus Factor Review

Anonym sa...

Un gigɑntesque remerϲiementt à l'admin de ce blog

Look at my web blkog ... petite chaudasse