fredag 6. april 2012

Påskepynt

er ikke helt min greie..
Hjemmelaget pynt syns jeg går an -
spesielt det som kommer med hjem fra barnehagen :)



Også er jo gåsunger veldig hyggelig da!
Så.. påskepyntinga her i huset begrenser seg til dette "påsketreet",
i et gammelt melkespann etter farmoren min.
Det har mest pynt som minstejenta i huset har produsert,
og (foreløpig) ett hjemmestrikka egg:



Jeg digger Arne & Carlos!
Og når de nå har kommet med påskekule-bok,
måtte jeg jo prøve det!
Planen er å strikke noen egg hver påske ;)
Fine prosjekt til restegarn!
(og det blir det jo nok av!)



Fortsatt
GOD
PÅSKE
!




2 kommentarer:

ReVinyl sa...

Påsketreet ditt var kjempefint Tina! Og det var jammen meg melkespannet også. Elsk!

Her pakker vi og maler vi (les: Frode). Ungene er i Moss og blir bortskjemte. Visning rett over påske. Spennende å se om vi får en vettug pris for leiligheten.

Fortsatt go påsk!
Klæm Siw

Gro sa...

Jeg har en søster som har strikket Arne&Carlos-høne. Den er kjempefin! Og jeg ønsker meg en!

Kos dere videre i påsken!