torsdag 8. mars 2012

Flere vårluer og noen nye stoffer.....


Det har blitt flere luer de siste dagene



Alle disse har allerede spankulert ut herfra,
til små og store hoder rundt omkring i landet :)



Og endelig har jeg fått tak i mer av bondegårdsstoffet som jeg liker så godt.
Måtte bestille fra en svensk nettbutikk; JNYdesign
Jeg anbefaler ikke å bestille derfra hit til Norge..
De tar nemlig 400 kroner (!) i porto,
uansett hvor mye du bestiller!
Jeg er så heldig at jeg kan bestille til familie i Sverige,
og da er det ingenting å si på portokostnadene.



Ellers har jeg fått tak i litt Tildastoffer også.
Fine??!

Siden alle lommebøkene med kortholdere er borte fra nettbutikken min,
kommer jeg snart til å sette saksa i disse.
Så; da blir det Tilda-lommebøker i butikken neste uke,
og flere vårluer :)



God helg!!

¤
¤
¤



2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine luer,og mye fint stoff.Litt å velge imellom der.Ha en fin helg Klem.

Maja sa...

Heisann.

Var en dame å kjøpte en lue av meg i går. Og datteren hennes som var med hadde en bondegårdslue med din merkelapp på. Morsomt sammentreff. :)