tirsdag 15. november 2011

Jeg vant, jeg vant!

Altså,
jeg deltok i en konkurranse inne på den populære bloggen Pias Verden
Bloggen til Pia har blitt kåret til "morsomste mammablogg" to år på rad - ta deg en tur inn og få deg en god latter :)

Pia loddet ut et dørskilt fra ukeplan.no
Gidder du ikke å bla deg igjennom hele bloggen hennes, kan du jo gå inn å sjekke videoen der hun "kårer" vinneren HER ;)



Dette flotte skiltet kom i posten for et par dager siden :)
Jeg fikk selv bestemme hva som skulle stå på skiltet, med super hjelp fra ukeplan.no

her kan du like dem på facebook



Tusen takk til Pia og til ukeplan.no

¤
¤
¤




5 kommentarer:

Linn Cicilie sa...

Wow, skiltet ble superfint!! Så stilrent og enkelt, med et nydelig hjerte som mykner opp det hele og gir det en personlig touch. Helt dere! <3

ReVinyl sa...

Grattis med nytt dritkult dørskilt!
Digga hjerte da! Så hærlig ærlig..

Nå begynner jeg å bli skikkelig stressa for salgsutstillingen. Hvor mye skal jeg ha med, hvordan skal jeg stille ut ting, har jeg nok osv. Du vet...Skjelver skikkelig i buksa nå altså!

Klæm

Anonym sa...

Hei Tina!

Så fint skilt, har vært inne selv og sikla på ukeplan.no!
Kjempefine!
Graulerer som vinner! :o)

Klem fra linda

Pia sa...

Det er ukeplan du får takke;) Skiltet deres ble kjempeflott - liker den enkle stilen!

fru-jansen sa...

Det ble kjempefint! Grattis!
Hjemme igjen etter tre fine dager!
Vi snakkes!
Klem :o) Anka