torsdag 2. juni 2011

Og vinnerne er....

I forbindelse med at jeg passerte 10 000 treff her på bloggen dro jeg igang en Give Away.
Hele 76 stk ønsket å delta :))
Tusen takk til alle dere, tusen takk for veldig hyggelige kommentarer - jeg er litt rørt og veldig stolt!

Her ligger alle 76 navnene...


..og en ivrig medhjelper som ikke var så veldig fornøyd med at vi BARE skulle trekke TO lapper....!


Uansett; vinner nummer 1 :
kommentar nr 23 Vigdis


Og vinner nummer 2:
kommentar nr 60 *ATINA*

Siden *ATINA* skrev i kommentaren sin at hun gjerne kunne tenke seg kjøkkenklutene, sender jeg de til henne. Lommeboka og kortholderen går til Vigdis!

Dere må gjerne sende meg adresser på epost.
Ellers skal jeg nok få tak i dere på en annen måte ;)

Gratulerer til begge to!!!!



2 kommentarer:

*atina* sa...

Ble skikkelig happy nå! Tusen takk :) Har sendt deg en mail med adressa mi.

*atina* sa...

Da har jeg mottatt klutene, og de er vasket og klar til bruk :) Tusen takk, de er kjempefine!