torsdag 26. august 2010

Maikens strikketøynett og klissete seigmenn!

Jeg har sydd et nett som skal huse Maikens strikketøy... Det skulle være svart og hvitt. Det har ikke glidelåslomme (som strikketøyet kan henge seg fast i..), men har én lomme med plass til mønster og stikkepinner



I kjent fasong...
...med tina f - lapp og...


...en liten blonde på lomma


Her hjemme har vi feiret 3 års-bursdag i flere dager :))


Her dekorerer bursdagsbarnet sjokoladekaken med seigmenn - forøvrig iført den tidligere bloggede tina f - bursdagskjolen ;)


Ta vare på tiden - den går så FORT!!!


3 kommentarer:

Linn Cicilie sa...

Så smarte endringer og løsninger på nett til strikketøy! :)
Kjolen ser ut til å sitte som et skudd på bursdagsbarnet.. Skjønne jenta! <3 Og at tida flyr er det ingen tvil om.. Hver bursdag for de små blir en påminnelse om det, vil jeg tro!

Cornelia sa...

Stiligste strikketøynett jeg har sett! Og herlig 3-åring! Her har vi hatt skolestart (oi, mye å ordne, huske, følge opp, gitt...), feiring av 6-årsdag (ja, tiden går fort, han kom jo akkurat ut av magen der nede i Frankrike...), og travelt på jobb. Så gjett om jeg skal kose meg med å sy i dag???!!!

CosiFanTutta sa...

Hei Tina!
Takk for teppe kommentaren :o)
Skulle hatt sånn strikketøy veske, her ligger det å slenger OVERALT. Har heldigvis fått orden på strikkepinnene, da :o)
Nyydelig bursdagskjole
Snakkes :o)