søndag 25. juli 2010

Kjole til verdens nydeligste Olivia!

Jeg fikk en forespørsel fra en god venninne, mamman' til Olivia, om jeg kunne tenke meg å sy en kjole som Olivia kan bruke i sin dåp i august. Selvfølgelig ville jeg det!!! :)
Olivia er nesten ett år, og hun skal ikke døpes i tradisjonell dåpskjole, men altså i en tina f - kjole! For en ære!! I dag var Olivia på besøk sammen med mamman' og pappan' sin, og kjolen satt som ett skudd :)) Phu!

Hvit hilco-velour fra sydilla.no, lille martine og småblomstrete bomull fra Stoff og Stil. Kjolen er i str 1 år, men er nok passe en stund før og etter det.





Er jeg heldig kommer det kanskje et actionbilde her inne om ikke så altfor lenge ;)


6 kommentarer:

Findus sa...

Nydelig !

Linn Cicilie sa...

Olivia blir verdens flotteste dåpsbarn i denne nydelige kjolen! Vi kan nesten ikke vente med å ta den i bruk!! Du er virkelig dyktig, og slutter aldir å imponere meg. God klem fra oss!

fru-jansen sa...

For en nydelig kjole!
Var det denne du satt og sydde på forrige dagen?
Ser ut som du klarte det fint ;o)

TinaF sa...

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Og ja, Anka, denne satt jeg med da jeg trengte "krisehjelp" fra deg;) Og det funka! Tænk u :))

Cornelia sa...

Nydelig! Så fine kombinasjoner og detaljer - nå vet jeg hvor jeg skal gå hvis jeg trenger hjelp til sånt...

Anonym sa...

Denne var rett å slett bare helt herlig :)